PolskiPolski
2EnglishEnglish
ftovkkx8n8m6m0
PLN
2EUR3USD
Koszyk (0)
669 200 000[email protected]
Strona główna » Śmigła PLUG'n'FLY

Kontakt

Systemy płatności

  • PayPal
  • Paynow

Śmigła PLUG'n'FLY


lekkie śmigła węglowe do napędów paralotniowych

jedyne w pełni węglowe śmigła do silników paralotniowych na rynku
najlżejsze i najbardziej wydajne


Śmigła PLUG'n'FLY wykonane są w 100% z węgla, są najlżejsze z dostępnych na rynku, bardzo wytrzymałe, w dwóch częściach, łatwe w montażu. Te śmigła zaprojektowane zostały przy użyciu specjalnego oprogramowania LmPTR©, następnie wyprodukowane i przetestowane pod kątem wielu silników paralotniowych. Śmigła PLUG'n'FLY są najlżejszymi i najwytrzymalszymi produktami dostępnymi na rynku.
 

 
PLUG'n'FLY dane techniczne

- waga : około 600 gr dla modelu o średnicy 125 cm [około 30% mniej od produktów konkurencji]
- moment pezwładności : około 500 kg.cm² [dla modelu o średnicy 125 cm]
- śmigła 100% węglowe
- specyficzna konstrukcja E-PROPS zaprojektowana jako profile CL : większa siła ciągu, oszczędność paliwa i redukcja hałasu
- identyfikacja : numer seryjny na każdej łopacie śmigła (kontrola jakości; możliwa szybka wymiana nawet jednej łopaty)
- śmigła projektowane i produkowane we Francji, w Prowansji, Sisteron (04)
- każde śmigło jest testowane przed dostarczeniem do Klienta
- dostepne modele zgodne z ruchem wskazówek zegara oraz modele o przeciwnym ruchu
- testy obciążeń : HEP_PLUG_centrifugal_load.pdf
- grubość stopy łopaty : 28 mm


Aby zobaczyć więcej technicznych parametrów, proszę odwiedź stronę=>


 



numer modelu


numer seryjny

 
E-PROPS : najlżejsze śmigła na rynku
 
2-łopaty PLUG'n'FLY : 489 gr                                                                               3-łopaty PLUG'n'FLY : 627 gr



Dostępne modele z serii PLUG'n'FLY
 
Hélices E-PROPS projektuje i produkuje wiele różnych modeli śmigieł do wielu głównych silników paralotniowych.
Od roku 2008, firma sprzedała kilka tysięcy śmigieł w ponad 64 różnych krajach.


Zalety śmigieł PLUG'n'FLY

BARDZO LEKKIE
- około 650 gr dla 125 cm średnicy
- bardziej odporne śmigło => szybsze przyśpieszenie i spowolnienie silnika (śmigło jest bardziej reaktywne oraz zatrzymuje się znacznie szybciej, co zmniejsza ryzyko zerwania i uszkodzenia w przypadku uderzenia w śmigło), mniejsza energia kinetyczna, a więc mniej uszkodzeń w przypadku uderzenia.
- Wyższy komfort dla pilota = > mniejszy efekt odśmigłowy, mniejsze zapotrzebowanie na moc silnika
- Lepsze działanie silnika = > mniej ograniczeń na reduktorze, mniej wibracji od śmigła


DEMONTAŻ
- wygodne do przechowywania i transportu
- bardzo łatwe w montażu i demontażu
- prosta wymiana jednej łopaty śmigła



 
UWAGA :
W niektórych modelach partnerzy używają tylko 4 otworów montażowych z 6-ściu otworów dostepnych. To jest normalne i taka konfiguracja została przetestowana.
Sprzedaliśmy setki takich modeli, które latają od lat na całym świecie.

przykład montażu śmigła z 4 otworami na silniku z 6 otworami (silnik Polini)
doskonała wytrzymałość mechaniczna / oszczędność masy
 

PRZYKRĘCANIE ŚMIGIEŁ

- Manual dla śmigieł PLUG'n'FLY (update styczeń 2016) - zobacz

Moment obrotowy dla klucza dynamometrycznego:
- śruby 6 mm = 9 N.m
- śruby 8 mm = 20 N.m

Przejdź do strony głównej
  • Charly
  • E-PROPS
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu